tiistai 15. tammikuuta 2008

Kunniaa pukkaa

Olemassaoloni ja tärkeyteni maailman tasapainon kannalta on jälleen tunnustettu. Alcinoe heitti rehuilla.

Minun pitäisi vuorostani jakaa rikkaruohot eteenpäin kymmenelle... noh, lukekaa itse: "Give the award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Koska en tietenkään lue tai muutenkaan seuraa ketään, ajattelin ilahduttaa minulle rakkaimpia bloggaajia, eli itseäni. Minä! Minä yksin! Kaunista!

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hyi, häpeä, senkin pelkuri! Ainakin yksi noista olisi kuulunut LoruBlogin Lauralle! *murisee*

Sari :p

Anonyymi kirjoitti...

Heeh :D Taidanpa tehdä saman :)

Alcinoe kirjoitti...

Tätä minä uumoilinkin. =)

DorianK kirjoitti...

Sari,

no höh. Tokihan Laura kimppunsa ansaitsisi, kuten kaikki muutkin kirjoittajat, joiden blogeja seuraan. Mutta minä en ihan oikeasti edes lue kymmentä blogia, joten ruohojen ojentaminen olisi sitten vain seuraamieni blogien listaus. Mikä taas olisi aika tylsää — vaikka toki ymmärränkin, että se olisi suurin kunnianosoitus, mitä kukaan ikinä voisi kuvitella saavansa.

Bambi,

sinäkin siis haluat antaa koko kimppukiintiösi minulle? Hienoa, että joku muukin on valaistunut ja järjissään.

Alcinoe,

minähän en ole ennalta-arvattava, jos yrität sellaista vihjailla. (Etkä sitten varmasti uumoillut, että puolustautuisin sanomalla näin...)